you’re going to make it. It’ll be hard, but you’re going to make it.

Idag har mitt humör varit helt galet.. haha, till en början var jag faktiskt riktigt glad. Sen vettefan vad som hände med jag fucka ur lite och svärde och skit sen gick jag och la mig i soffan med högsta i hörlurarna. Amanda och Tony bara skratta åt mig och bad mig gå och kolla på The secret. Men nej, jag låg bara där raklång i soffan sur och ignorerade alla.

Tony tyckte väl jag var lite för bitter så han drog med mig ut och köpte mat och vad jag tror försökte göra mig lite glad. De hjälpte faktiskt så jag bestämde mig för att behålla mitt glad jag så till middag fick det bli min och Erikas egna turkrätt med pasta, tonfisk och majonäs. MUMMA blev det, som vanligt!:))

Och till middagen satt jag på filmen We own the night, och fa-an så bra den var! Har precis kollat klart på den nu så för er som inte sätt den, gör de, den kan jag varmt rekomendera!! :))



peace, nu ska jag sova!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0