Fredag

Då var det helg igen. Vilket betyder avslappning för de flesta men är det värsta tre dagarna i veckan hos oss! Egentligen är väl inte fredag en helgdag men de har blivigt lite så här!:)

17 dagar kvar här i Trysil sedan är de hemfärd. Amanda lämnar oss redan på fredag nästa vecka! Mjo allt folk börjar sakta men säkert röra på sig nu. hade haft lite mer panik av alla avsked om jag inte visste att jag kommer få träffa några snart igen. Och man kommer ju såklart ha kontakt med en hel del!:)

Detta i Trysil har verkligen varit en rolig erfarenhet. Jag ångrar inte en sekund att jag drog hit och utmanade mig själv. Det var inte alls som jag hade föreställt mig för fem öre. Men de lärde man ju sig något av!:D

Nu ska jag äta min frukost och dricka kaffe till BB.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0