hallå där måndag!

Vilken trevlig kväll det var igår. Det var inte bara vi tre som drog till Stabben utan även Anna, Therese och Natalie hakade på! Det var pisstomt på folk och bara anställda men jag tycker vi lyckades roa oss ganska så bra! Både Johan, Bård och Christoffer bjöd på kareoke! Härligt!:)

Även fast vi kom hem redan vid 01 så hann vi bli skapligt i gasen. Minna och Amanda hakade med hem hit på lite nattkäk och fyllesnack. Så som de ska vara!

Det märks att man inte sovigt tillräckligt i helgen, för det har både ringt på min och Minnas telefon utan att jag hört ett skit. Vaknade dock nyss av telefonen igen.. hej trött tjej..

Känns underbart att börja klockan 3 idag. Troligtvis kommer det att vara lugnt. Pratade med Mihao nyss och han hade inte ett skit att göra.. Kan vara skönt med lite chill efter typ 30 timmars arbete på 3 dagar! Inte konstigt att de första han frågade var "Are you drunk or what anna?"... haha!

babbel babbel, nu ska jag käka frukost!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0