Tisdag

Och jag är hemma i Stockholm. yes det var hit min så kallade hemliga tripp skulle gå!:)

Kusin kom och hämtade mig på arlanda igår. Fan vad skönt det var att se honom! i bilen gick våra munnar i ett och när de börjar närma sig hemma så gjorde vi upp för att på bästa sätt inte avslöja att jag var med i bilen. Tur nog var pappa på övervångnigen och mamma satt med ryggen till när jag klev in genom dörren!:P

Dulle som visste om allting börja storle och mamma vänder sig om och säger i telefon "nä men för helvete" och kastar på telefon och kommer sedan snabbt ut med tårar i ögonen och kramar om mig. Då kommer pappa nedspringande från övervåningen och säger "nämen jag tyckte jag kände igen rösten!" :D haha. Både blev riktigt överaskade och hade inte haft några misstankar:P haha.

Sprang även upp till bigsis + familj på kvällen sen också. Mamma gick först och underhöll dem i köket medans jag och dulle kom några min senare.. Så Jossan roppade till "hallåååå" så de inte skulle komma ut, sen när jag dök upp i köket och sa "nämen tjeenare!" så blir både Tessan och Robin helt chockade, T skrek ut "Nämen vafan gör du här?! elleer asså jaaa?!!" haha.. Robin var så chockad så han sa knappt hej!:D

William och Oliver var som jag trodde blyga för mig och när jag skulle lyfta upp oliver så ville han inte alls, lite hjärtekrossande men ska spendera mycket tid med dem nu när jag är hemma!

Annars så kommer en annan person upp till mig idag! Det blev bestämt vid typ... 11 igårkväll?! lite spontant och jävligt trevligt, precis som livet ska vara! ;D



vi höööörs! :)
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0