Vilken dag!:)

Efter vi varit på ica idag var det jag och Amanda som satt igång att göra en tårta! Idag hade vi nämligen överaskningsfika för Minna. Så vi gjorde en god tårta och bjöd sedan på kakor, kaffe och te. Mycket lyckat då alla andra våra kära vänner kunde komma också.

Jag lurade ner Minna medans alla satt tysta här i mitt rum. Hon började nästan gråta!:D haha. 9 pers i mitt lilla kryp in på typ 10 kvm, men de gick!;D

Nu har vi precis kommit hem efter en tur nere i centrum. Vi posta brev, besökte polisen och käka pizza. Lyckad dag så att säga. Snart ska vi alla tre kolla på film och forsätta njuta av våran sista lediga dag för denna vecka!:)

lite bilder från igår och idag kanske dyker upp lite senare!:)
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0