Bergen

Så nu har jag landat lite här i Bergen.

Även om resan var över 12 timmar hit så lyckades vi underhålla varandra väldigt bra men lite sovpauser imellanåt. Jag gillar våran lägenhet som fan. Vi bor på fjärde våningen som jag tror egentligen går lite som en vindsvåning. Är lite gammalt stuk osv men jag diggare det, de kändes som hemma på en gång!:)

Två dagar har vi även hunnit jobba! Det gick bra båda dagarna, de är possitivt att man får göra så himla mycket olika saker hela dagarna. Dagarna går också väldigt fort! Vi ska även denna vecka och säkerligen lite framöver jobbar lite på glassfabriken, de blir nog kul! :D

Det finns inget internet i lägenheten än.. ingen av oss är speciellt duktiga när de kommer till allt sånt där. Men nu i veckan kommer Amandas bror som fått jobb här och ska bo med oss och då hjälpar troligtvis han oss med allt sånt där!:)

Ni får ha de bra så hörs vi!:)
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0