Ett slag i ansiktet.

Dock inte på mig, men det har redan fått en av mina vänner att få en smäll i ansiktet.
 
Jag är med i gruppen Alanya 2012 på facebook. Där det las upp en länk till en blogg som det bara står massa skvaller i om killar som playar sina flickvänner/fruar i Alanya/Turkiet. Både deras namn och platsen dem jobbar på är utskrivet.
 
Ja vet att många av er som läser min blogg har en koppling till Turkiet. Såfort jag såg min kompis X's (dem har just gjort slut ändå som tur är) namn stå där så skicka jag ett mms till henne. Tycker inte någon ska behöva lida, och där kan man inte blunda, utan de blir mer som en tjäfftsmäll in public!
 
Jag har själv blivigt utsatt för massa ljug. Jag mådde som en skitstövel, så varför ska jag låta andra lida?
 
here it is.. Sanningen om hur vidriga dem kan vara.! MEN jag vill också klargöra att jag absolut inte drar alla över samma kam!  http://alanyaplayers.wordpress.com
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0