Hemma bra men borta bäst!

Det är lite så man har kännt när man inte längre uppskattas som person i ens egna hem.
 
Där av min nu fyra dagar hos mormor och morfar. Det har varit riktigt sköt att fått vara där, bara lugnt och jag har varit glad. Imorgon beger jag mig till Västerås för ett dygn så jag får lite tid med min kaka innan avfärd! Sen på torsdag drar jag ner till Borås för att träffa andra vänner i några dagar. Jag pallar inte att vara hemma längre så har även saker inplanerat efter det som jag kan fly till!
 
Så alla ni som varit på mig om att jag inte gillar Sverige, att jag klagar hela tiden hemma och att jag bara vill bort. Här har ni svaret. En av mina föräldrar verkar ha något imot att jag ens existerar. Happy much?.. Det svider, men jag gör det bästa av allt. Jag går.
 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0