Min födelsedag!

Ja idag blev jag då 24 år gammal. Con gratz till mig!:)
 
Tack alla fina människor för alla gratulationer. Detta år önskade jag mig igenting av min familj. Jag sa att dem får betala min biljett till Norge och mat jag ska ha med mig som är dyrt där!:) Så de fick jag eller ja, ska få:P. Haha roligaste av allt måste nog varit pappas påhitt.. jag är ju en sucker för kinderägg, så ja.. jag fick två stycken 3-pack kinderägg av honom!;D haha gulle!!
 
Vi firade inte mig idag sådär utan jag fick som vi alltid kör med välja middagen. Utan vi ska fira mig på fredag och då kommer de hit lite folk!:))
 
Det har varit en bra dag, men nu är jag trött och tackar för mig!:))
 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0