Min helg

Helgen är förbi och det r redan söndag.
 
Min fredag spenderade jag ihop med Tessan, Robin, Anna och Martin. Vi var bjuda över på middag och A&M. Martin hade gjort rådjur som han själv skjutit med klyftpotatis, ugnstekta gränsaker och gudomligt god sås. Riktigt gott var det. Efter det såg vi på Spider man, 1an fast den nya varianten! Jag tycker den var bra!:))
 
Lördagen sov jag nästan ända till 12.. bortkastat med jag var trött så vad ska man göra! ;D Men ja, T och R hörde om jag skulle med dem och twinsen, så vi drog ner till mjölby. Där ifrån är det ju inte långt till Gränna så vi åkte förbi och hälsade på lite släkt. Riktigt trevligt, dem ser man ju inte så ofta och eftersom varken jag eller min systers familj ska ner då julen ska firas där i år så får man passa på!:) Sen var de bara dra hela vägen hem. 65 mil betade vi av på en dag. Tur man älskar att åka bil ;) haha!
 
Idag måste det nor vara den gråaste dagen på länge!!... Det är helt grått ute och man vill verkligen inte gå ut.. Men som tur leder ju det till annat. Jag har nämligen sökt lite jobb. Inför nästa år. Så nu är det bara vänta och se:) Nu ska jag fortsätta kolla på reprisen från gårdagens Så mycket bättre!:)
 
tjao!
Kommentarer
Postat av: maria

Haha jag med. De är gudomliga. Du måste prova!

2012-11-18 @ 16:04:06
URL: http://marusschka.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0