Nu är det fredag igen

God morgon my dear friends.
 
Imorse vaknade jag upp av min lillsis + pojkvän. Av någon anledning drar det igång mixern till frukosten.. kändes och hördes som en borr gick rakt igenom mitt huvud. (skratta inte!) Låg som ett fån med varsin kudde på varsin sida av huvudet och bara väntade ut tiden tills de skulle gå! haha ;) Jag ooorkade inte vråla. För det är annars en härlig erfarenhet jag har sägs det..
 
Idag lämnar alla huset, så jag hörde med Kakan om hon skulle titta förbi Sthlm. Tyvärr har hennes syrra fyllt år och måste hem och fira henne. Så eftersom T också är ensam med twinsen idag så chillar jag med dem! :)
 
Igårkväll passade jag även på att ta tag i målandets angående mammas ängel. Men blev inte riktigt helt nöjd, så ska fixa till den, sen om de blir idag är en annan femma!;D
 
Ha en bra fredag!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0