Today i caught myself smiling for no reason

Så nu börjar det närma sig denna hejdå-tiden igen.
 
Igår var det massa folk här på middag och vi firade min födelsedag och hade även lite avsked innan jag drar till Norge. Vissa kommer jag inte hinna träffa igen!
 
Det är väldigt mycket blandade känslor. Denna gång känns det mycket enklare att åka än förra året.. Tänk att det nästan är ett helt år sedan som jag drog iväg för första gången!:P Men nu vet man vad man har att komma till osv, och de ska bara bli skönt att få åka, jag har längtat!:)
 
förresten.. Äre jag som blivigt dum i huvudet eller har de ändrat hur man lägger in youtubeklipp? Hur gör jag?
Kommentarer
Postat av: Kristina

Tack så mycket fina du <3

2012-11-24 @ 14:56:55
URL: http://tinge.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0