7/10

Nu är man hemma från Alanya igen. Det har varit en riktigt rolig vecka och dagarna sprang förbi. Jag vet inte varför men denna gång var det rätt jobbigt att åka hem! Vi alla sa att vi kunnat stanna längre! Kul att alla gillade Turkiet så mycket som dem gjorde, nu kanske de kan förstå mig lite bättre!;)
 
hela dagarna har vi spenderat vid stranden. Även fast det var sep/okt så har vi haft väldigt fint och varmt. Vid två tillfällen har det kommit regn och åskat, dock var det bara över en kväll/natt och nästa gång samma dag som vi åkte hem. Så det var egentligen ingenting som störde oss så!:)
 
Det blev bara en kväll i hamnen som innehöll festande. Och då var det endast min lillsyrra som hakade på och då fick vi även sällskap av Rami och hans kusin. Alla andra var slitna efter solen och gick och la sig tidigt de flesta dagarna eller höll sig i närheten av hotellet.
 
Annars så har jag visat dom runt lite, vi tog en båttur, de har fått träffa Ali och Halil. Och även träffat på en hel del kompisar till mig då man inte behövde gå speciellt långt innan någon dök upp. Sen hjälpte både Murat och Rami oss med shopping:) Kvällarna spenderades ihop alla till en början, vandring runt om i stan, drinkar på resturanger och sen var de jag som vek av när Rami slutat jobba och spenderade kvällarna med honom.
 
Sista dagen umgicks jag bara med familjen C princip. Var hemma hos Fatma och hälsade på där, riktigt vad kul de var att få träffa I och S igen, gullungar!:D Sen drog vi vidare hem till Alis föräldrar. Och jag har inte träffat hans mamma sen jag var i Viransehir, ren lycka var det att få träffas igen!! Insåg verkligen hur mycket jag saknat dem!!
 
Nu är man hemma igen, och eftersom vi kom hem tre timmar senare än planerat så är man rätt sliten efter bara några få timmars sömn för att kunna sova nu inatt. Bilder bjuder jag kanske på imorgon!:))
Kommentarer
Postat av: Kristina

Welcome home :)

2012-10-08 @ 21:55:11
URL: http://tinge.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0