26/9

Man lackar ju lite när man suttit och skrivigt ett as långt inlägg och så kommer de inte ens fram för att sidan fuckar ur.. aja, here we go again!
 
Igår kom jag hem igen efter några riktigt härliga dagar i Borlänge. Drog upp lite spontant i lördags förmiddag då Amanda så gärna ville att jag skulle komma upp. Det var riktigt härligt att träffa dem igen. Efter bara ett litet tag så kom både Ali och Tony förbi och spendera hela kvällen där. Vi hann med en utekväll, vandring på stan, film, promenader och en massa prat och skratt. Jättetrevligt, så att komma hem kändes lite sådär haha!:P
 
Men vissa saker måste man ju ta tag i. Sagt och gjort. Efter jag tagit tag i mina privata saker blev vi bjuda på lunch av Tessans snickarpolare!Sen drog vi iväg och fixa ett ID till henne. Efter det så blev det en spontan tripp hem till mormor och morfar där de blev en fika och massa snack!:) En riktig mysdag!:)
 
När jag kom hem var de dax för middag, och jag blev extremt sugen på gulashsoppa och bröd i ugn, så de fick det bli. Säger som jag brukar "De k*ulla på braaaa i munnen!" ;) Riktigt gott med andra ord!
 
Nu är det Efterlyst på TV som håller på i bakrunden. Sen blir det sängen, fett med sliiiit jag e råå!
 
På återseende!
 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0