Hemma efter en sweet helg!

Ohh nu är jag hemkommen efter en sådan fantastisk helg i Norrköping ihop med mina fina!
 
I torsdagskväll upptäckte jag att jag fått tillbaka pengarna från min tidigare bokad resa, så på fredag morgon var det bara boka buss i sista minuten. Gjorde dock inget, de blev både billigare och det gick snabbare.
 
Efter kommit fram mötte alla tre gullungar upp mig. Vi drog och handla och sedan vidare hem till Tina där de bjöd på massa prat och skratt, sånt där skratt så det bara värker i magen, underbart! Men alla tre menar jag såklart att lille Milo var med. Sist jag träffade honom var han bara 2 månader, så stor han har blivigt och duktig! :D
 
På lördag var vi ute på en rundtur i Norrköping och hade de mysigt, sen spenderades kvällen med Men andra ord, goda drinkar och lite öl och självklart riktigt underbart sällskap! Ohhh, vill bara va med er alltid!
 
Idag har vi åkt runt och handlat, fikat osv. Hur mysigt som helst!:)) Tyvärr var vi ju även tvugna att säga hejdå, aldrig kul! Men förhoppningsvis ses vi något mer innan jag drar tillbaka till Norge.. Kommer ju vara där lääääänge utan hemgång för påhälsning då jöö!!!
 
Jag och Milo :)
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0