Dani. M

Sitter och lyssnar på Dani M, han är grym. Samtidigt avnjuter jag en tallrik mjölk och allbran och en kopp kaffe i min ensamhet hemma. Älskar att få vara själv på morgonen.
 
I fredags var det riktigt trevligt, vi blandade lite om i lagen men mestadels vann jag och Dulle. Men kan ju verkligen säga att det är ju fruktansvärt vad dåliga förlorare både jag, Dulle och pappa är. haha! ;) Så efter mycket spel, snack, skratt och drinkar var det dags att sova.
 
lördags, fotbollens dag skulle man kunna kalla den.. Började dagen med en morgonpromenad, sen drog jag och Dulle med Robin till Bålsta där han skulle spela match, serieprämier t.om. Riktigt både kul och irriterande hur andra lagets publik säger "jaha.. ja då kan vi åka hem!" efter att Brottby släppt in första.. haha gaah, jag bara kolla på dem och sa sen högt till Dulle att "jaja vänta o se!". Efter legat under med 2-0 så gick Brottby in och gjorde 2st. IN YA FACE MOTHERFUCKER. hähä ;)
 
Från ena matchen till den andra. Hann precis till Moif's prämiermatch men dock andra halvlek. Dom som alltid brukar segra låg under med 0-4 när vi kom och matchen slutade 0-7... skandal.. Vi kolla inte ens klart utan drog hem till lägis. Där fanns de annat folk och min bigsis dök sedan upp efter 24 timmars kryss. Vi satt drack grogg, sen helt plötsligt drog alla.. Där satt jag med en grogg och lyssnade på nationalteatern. hahaha. Och vad som hände sen överlämnar jag till de närmaste endast! Men ja, jävligt spontan kväll innehållande dans i Stockholm, random personer och även kända. höhö.
 
14.30 vaknade jag upp igår. Drog hem och duscha, slängde i mig lite mat sen blev de att umgås med Tina.. Riktigt kul, inte sätt varandra sen förra sommaren så de var ju verkligen på tiden!:) Aldrig en tråkig stund.
 
Idag känner jag mig as sliten. Funderar på om jag bara ska självdö i soffan en stund innan Christian Grey skulle kolla förbi, han har hamnat på sidan om senaste dagarna.. Bäst man ordnar upp en dejt så slipper de bli några onödiga bråk!;)
 
later.
Kommentarer
Postat av: Pillan!

Dani M står på scen på Grönan på torsdag kl. 20, tillsammans med några andra godingar ;)

Svar: Är de saaaaaant? :DSka du dit?
Anna

2013-04-29 @ 23:00:35
URL: http://pepernilla.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0