Dax för lite ledighet

Då var den dagen över. Igårkväll kände jag pest och pina över att behöva jobba idag. Men sen kolla jag schemat och såg att "team svensk" jobbar, vilket princip är alla svennar här! Då kändes det mycket enklare! Så även om det var segt att kliva upp imorse gick de ändå bra, sen jobbade ju även Edward som alltid gör tillvaron lite roligare!:)
 
Inte nog med att jag är trött och sliten, jag börjar även känna mig sjuk också. Kunde ju inte komma mer lägligt.. Haft ont i halsen, huvudet är tungt sen nyser jag och är snorig också. Ska försöka att bara ignorera faktan och låtsas att jag är fullt frisk! Kan ju inte bli sjuk nu!
 
Ringde även nyss och bokade upp mig på bussen från Trysil - Olso. Så på torsdag 04.15 beger jag mig mot flygplatsen, sen dröjer det inte länge innan jag är hemma. Ohh vad skönt de ska bli!:)
 
later
 
 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0