På flygplatsen

Jag fick några timmars sömna inatt, ja kanske 2,5 iallafall. Men ändå var man inte sådär galet trött, som man aldrig är när man är lite förväntansfull och vet att man ska iväg!:)

Maire va snäll och gick upp för att hjälpa mig bära väskorna osv, dock vi iväg lite senare än planerat så vi hade sådan tur attt busschaffören kom i backen precis utanför personalhotellet, så han öppna fönstret och sa att jag fick hoppa åå redan där om jag ville! Såklart jag ville!:)) hihi, en snäll dalmas var det!;)

Aov princip hela bussresan hit och nu sitter jag på något cafe, tog en dubbel latte och trodde jag skulle bli rånad, 42(!!!) spänn behövde jag betala, ingenting ju!!? Typ dyrare på arlanda!:p haha.

11.30 går planet, så jag har ju en del väntetid.. Lovely, man kan ju inte beta av tid på bättre sätt än bara sitta rakt upp o ner! Bra att de finns massa folk här, i stora folkmassor finns de alltid lite knäppt folk som sticker ut som kan förgylla min tid för några timmar!;) haha!



Later.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0