Day off

Sista lediga dagen för denna säsong. Jag gör min sista arbetsdag på fredag, sen söndag förmiddag lyfter planet mot Svea och jag blir svenne på obestämd tid. Helt sjukt vad denna säsong har gått fort. Vad detta år har gått fort. Om bara 4 månader är det 2014.. gaaaalet!!
 
Så nästa lördag är det tjejkväll/avslutningskväll hemma hos Lena. Jag själv hade tyckt de vore kul om vi var blandat. Men de är som de är! Dock blir de ingen alkohol för mig. Måste befinna mig på flygplatsen redan vid 10 på morgonen efter och jag pallar inte att må dåligt då.
 
Sen finns det massvis med planer när jag kommer hem. Men till en början ska jag bara chilla. Fixa några måsten innan Turkiet och sen efter de inte stressa runt som ett as, som jag alltid gör när jag kommer hem från Norge. :P Nä tant ska chilla lite.. Min obestämt långa semester börjar ju straxt! haha.
 
Nu ta en liten powernap eftersom jag vaknade uppp så tidigt av någon anledning. Sen är de dags att ta tag i tvätten.
 
på återseende!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0