Home sweet home!

Äntligen är jag hemma i Svea igen. Tror inte jag längtat hem så mycket som just denna gång. Och trotts att vi landade straxt efter 13.00 igår så var vi nog inte hemma förns 16.30 efter massa bestyr ute. Fantastiskt hur alla dessa måsten kom tillbaka så fort jag anlänt till Svea!;) haha. Men vi var även en snabbis förbi mormor och morfar igår, slutade med att vi fick hem gudomligt goda äpplen från deras äppelträd. Så nu sitter jag och knaprar äpple och dricker kaffe i väntan på Jerkisen ska vakna. Hon kommer nog avlida när hon upptäcker min video jag just skickade!;) Fyfan vilken mardröm att vakna upp till! ;D helt morgontrött och börjar sjunga! ;)
 
Sen är det väl bara invänta bigsis som ska hjälpa mig hos polisen eftersom jag inte har något giltigt legitimation, så jag får mitt pass denna vecka. Kan bli ganska knökigt att komma iväg till Turkiet på lördag annars! :P :)
 
Ha en bra dag gott folk.
Kommentarer
Postat av: Jerkisen

hahahaha! Det var ett härligt sätt att vakna upp på kan jag lova :D Ett leende på läpparna på en gång hahaha

2013-08-19 @ 10:56:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0