Sista dagen innan ledigheten

De är ganska sjukt att de endast är 5 dagar kvar till jul (med idag). Visst om de kanske varit lite julstämning som att de låg snö på marken, but no. Verkar ju inte va nå snack om att de ska komma heller.

Jag jobbar sista dagen för i år idag. Sen va som händer, vet bara jag och tre till än sålänge. Låter de va så ett tag till förns jag fått bekräftelse!:)

Men jag är laddad inför helgen iallafall. Pepparkaksbyggartävling och allt imorgon;) men först ska vi njuta av fredag, stänger trotts allt idag så man kan ju hoppas föräldrarna slutar liiiite tidigare. Har ju inte ens köpt julklappar än!;) kanske dax? Haha.

Happy friday gott folk! :)
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0