Stockholm by night people

Igår på pepparkakasbyggartävlingen så hamnade jag tillslut som 2a. Min lillsyrra vann hela tävligen. Och domare fick folk utifrån som på istagram och facebook vara, där visste dom ju inte vem som byggt vilket. Så de blev ett rättvist avgörande!

1. Mitt, 2. Gurra, 3. Pappa, 4. Dulle och 5. Mulle. :)

Under kvällen va planen bio, men de gick ej att reservera från mobil så jag o jemps drog in rätt tidigt och tänkte boka där, bara att de hade sämsta platserna, så vi gick till Fridays och tog en fördrink aka kanna och gick sedan tillbaka till en timme innan start, då hade vi en skaplig tur och fick platser i mitten. 

Man kan säga att kvällen var med oss. Last Vegas va filmen, riktigt roligt och skön film faktiskt så helt klart värt att se!:)

Dock va vi ej nöjda efter bion så vi knallade över till älskade Söder där vi hamnade på Himmlen och drack lite till, så galet fint där ju! :))

Kanske inte helt rättvis bild men de e taget med iphone liksom;) våning 27 och utsikt över hela stockholm, då kan man inte klaga!:)) (dock e denna tagen rakt neråt):p

Idag mår jag prima och ska snart bege mig med mor o far o köpa klappar!:) har ju inte börjar än!;)

Mors!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0