Ajjjj min röv.

Jag tyckte nyss att jag hörde mina grannars röst utanför så jag skulle titta ut o se om jag såg dom..
 
Eftersom min soffa står vid fönstret så måste jag gå upp i den för att kunna titta ut, jag ser dom inte så jag tänker nähä jag går väl tillbaka till de jag gjorde. Så när jag ska hoppa ner på golvet igen från soffan lyckas jag på något jäkla vänster hoppa PÅ stolen som står med ryggstödet mot soffan och landar på ryggstödet med rumpan och flyger sedan ner på golvet...
 
Hur fan lyckas man liksom?!!.. hahaha så jävla klantigt.
Kommentarer
Postat av: Tina

Canim Canim... Haha måste sett jättekul ut ;P hoppas du inte har alltför ont!

2013-02-19 @ 19:25:49
URL: http://www.delfinohamam.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0