Associala Anna

Det har varit riktigt härligt att ha haft besök här. Dock är det ju så att jag och min roomie lyckades klaffa så båda våra besökspersoner kom samtidigt. Tanya har ju dragit hem men hennes kompis är kvar tills på måndag. Så nu denna vecka har vi bott 4a på ca 20kvm här. Ganska påfrestande. Med tanke på allt folk som kommit och gått också, så minst 4 pers på heltid. haha..
 
Jag och M har alltid våra dörrar öppna mellan våra rum. Men igår kände jag verkligen bara för att få vara själv så efter en lång dusch stängde jag min dörr och syntes bara till någon gång innan läggdax. Känner likadant idag, för att vara associal mot allt och alla. Så som tur jobbar M och hennes kompis är i backen.
 
Egentid kan ju vara bland de bästa jag vet! ;) haha. Så den ska jag utnyttja till max idag tills dom är tillbaka. ;)
Kommentarer
Postat av: Kristina

Fin header snyggis <3

Svar: Taack :)
Anna

2013-02-08 @ 19:07:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0