blää

Jag har NOLL lust att jobba imorgon. verkligen NOLL.. Orkar liksom inte.. Men måste jöö.
 
Jag kom på att jag har varit här i över 2 månader nu.. Om ca 1-2 veckor så ska vi lägga in om lägenhet i Bergen. Och om 1 månad börjar hotellt stänga ner bortre delen. Mars kommer va vidrigt, men man får se de som att lönen kommer va fin. 1 månad to go så att säga. De kommer gå fort. Kan ju också bero på att på Madde och Amanda drar hem till Göteborg på torsdag som jag är nedstämd, trist som fa-an.. Och sen jobbar vi såklart med segisarna som nu tagit 3v (!!!!) och lära upp?!?!..och då kan dom fortfarande inte..... inte konstigt man önska man va döfödd ibland.
 
The Killing är inte idag, de va ju sista avsnitten igår. fml.
 
hoşçakal arkadaşlar
 
 
 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0