- Om du ändå tänkt ge upp... Varför ens börja?

Känns lite som alla kör stenhårt med träning och kost just nu. Alla lägger upp bilder, alla peppar varandra.. är 2013 träningens år?!.. Jag har iallafall hakat på detta. Igårkväll kunde jag knappt röööra mig efter passet. Nu har jag avslutat dagens för ett tag sen, känns som fan överallt haha.
 
Det som inte fått mig att ge upp är de folk jag följer på instagram som lägger upp insperations bilder och nödvädiga ord för att fortsätta kämpa, sen är det ju faktiskt kul att träna, man ser resultat, man blir piggare och gladare. Sen att man har folk runt omkring som peppar och stöttar, de hjälper också! :)
 
Jag pratade med min far igår. han frågade hur de gick angående träningen. Jag har ju haft lite "slappo-tid" nu medans Minna bott här, inte tränat men o andra sidan spinger vi runt nonstop 6-10 timmar varje dag. Men inget ut över de så att säga. Men drog igång nu ordentligt när hon åkte igen. Denna gång ska jag inte svika mig själv. För som rubriken säger.. Om du ändå tänk ge upp... varför ens börja?! Det är bara mig själv jag sviker.
 
Igår tog jag även mina "före" bilder.. Här ska kämpas, hur tungt de än kommer vara vissa dagar så har jag gett mig fa-an på att fixa det nu!! Man blir ju inte slim av att vänta, jag har testat de.. De funkar inte! ;)
 
 
Kommentarer
Postat av: Tina

Härligt Anna! Kämpa på :) Lätt hänt att gå ut för hårt i början och då tappar man sugen. För att tillgodogöra sig träningen vill kroppen vila då och då också. Kom ihåg det och att dricka massa vatten ;) puss canım!

Svar: Tack! :)jag dricker bara vatten nu för tiden, hela tiden så det är ju bra!:) Ja jag vet ska inte gå ut för hårt, ska ha någon vilodag sen köra på med lite olika saker!:)) De kommer bli bra! :) Puss canim benim!
Anna

2013-01-15 @ 17:17:02
URL: http://www.delfinohamam.com/blogg
Postat av: Josefine

Du klarar det!!
Jag tror på dig 😘😘😘
Ses smala till sommaran ;)

Svar: Yes, denna gång har jag verkligen bestämt mig. Känns enklare när man har rörligt jobb också, då är man redan uppe i varv lite!:) Jag tror på dig också! Prata med mamma imorse så hörde om dina planer! Låter bra!:)vi ses slimie ;)
Anna

2013-01-16 @ 09:35:02
URL: http://dulles.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0