Fredag 11/1

Även om vi ställt in oss på en helvettesdag så möttes jag av en chock när jag fick listan. Kanske var det pga att jag är med den nya tjejen som jag lär upp eller så ja, fanns det inget att göra!:P Var klar med allting innan lunch. Fick lite extra men vi slutade iaf vid kl 14.30 idag! Jag känner att när man väl är på jobbet kan man lika gärna jobba 12 timmar som 8a. S jag blir ju lite knäckt när man måste dra hem för att man har gjort allt! haha.
 
Imorgon jobbar jag och Minna sista dagen för denna vecka. Lediga på söndag, då åker även Minna tillbaka till Island. Känns inte alls bra!:( Jag är ju van att ha henne här. Hon har ju trotts allt varit här i över två veckor nu. Vem ska nu sova i min soffa?!:P haha.. De två nya tjejerna vi fått lära upp är Svennar oh bor precis brevid här, så de känns bra iaf. Tur att man har dom!:)
 
Nu ska jag fortsätta kolla på gladiatorerna. yeah... slog mig för någon timma sen att det faktiskt är fredag. så trevlig helg gott folk! :)
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0