Sliten

Börjar känna mig rätt sliten. Känns som denna dag har varit hur lång som helst. Vid 16 trodde jag den var 8a typ. Inge The Killing ikväll på tvn så slog på en av de 27 nya filmerna jag fick av Minna, nämligen My summer of love.. Kan vara en av de konstigaste filmerna jag sätt, så se inte den! haha.

Jag har ju varit ledig några dagar nu. Och imorgon så börjar allvaret igen. Det verkar inte vara speciellt mycket nu då jag hört att folket som jobba senaste dagarna har slutat halv 2-2... Inga timmar de inte. Hoppas vi får jobba lite i helgen nu iaf! :)

Nä, nu ska jag hoppa i säng och försöka få några timmar!:)

gonatt.
Kommentarer
Postat av: Jonnié Jonsson

sov så gott, hoppas att du får en bra helg

2013-01-19 @ 09:21:23
URL: http://jonniejonsson.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0