Vilken människa:)

Jag har precis suttit och pratat med min norska bank. Jaghar nämligen lyckats glömma bort mitt privata lösenord för att komma in på internetbanken då jag inte använt den sen jag var i Bergen. Och jag fick tydligen reda på också att loggar jag inte in då och då spärras allting. Såå, bra att veta framöver. Sen har min lön inte kommit in trotts utbetalningsdatumet stod igår. Så han sa att ring efter 16.. Men killen som kan öppna upp allting åt mig går hem 16.. så måndag blev hans förslag att jag skulle ta tag i allt igen. Så man skulle kunna säga att jag fick egentligen inte ut något alls från detta samtal. MEN.. då händer de.. De ringer ett konstigt nr och jag svarar..
 
Jag - Anna...
Bankkillen - Hej, det är jag från banken igen..
Jag - Aha hej..
BK - Jag tänkte bara säga att jag ringde upp den där killen jag pratade om i Oslo, och jag sa att jag hade pratat med en sådan trevlig svensk tjej som bor i trysil som behövde hjälp. Så trotts att lönen ej kommit in så öppnar han upp allting iallafall!
Jag - haha nä är de sant?! vad snällt!
BK - Ja men tänk på att bara ringa på måndag iaf, så att allt funkar osv osv osv..
Jag - Absolut! Tack så jätte mycket för hjälpen, jätte snällt!
BK - Det är lugnt, hoppas du får en trevlig helg, ha dä!
Jag - Detsamma och tack igen, ha det!
 
Förstå vilken snäll människa! :D hihi. Visst lönen kanske inte kommer in förns nästa vecka, men han gjorde sig iallafall besvär till att ringa upp honom i Oslo och be om han göra en tjänst de vanligtvis inte gör och sen ringer tillbaka och meddelar allt! :D Tack för människor som han! :)
 
Han får 5 av 5 toast, jätte trevlig! :D
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0