1 Juli

Idag är min andra lediga dag på 15 dagar.. Satan var skönt det var att få sova ut!
 
jag drog aldrig hem till Anna i fredags, de hade tydligen varit skitkul och de hade tryckt in 23 pers i en etta så var laaaagom med folk också!:P Men jag behövde vila och sova så jag banga!
 
Sen i lördags vid första rasten på jobbet kom Per.. Han såg verkligen ut som sju svåra år.. Men han tjata på att jag skulle med då på kvällen till Mona på jobbet. Så Anna kom hit ett tag innan och tog några Stockholms-drinkar innan vi sedan gick ut och tog en öl på uteserveringen innan vi mötte upp Per för att dra dit.
 
Det var en rolig kväll men blev riktigt mycket alkohol.. Nästan en hel lite vodka tog slut, sen var det shots osv där borta som de bjöds på.. Fyfaaan.. Jag var så frukansvärt sliten att både Anna och Per stannade i taxin och väntade tills jag hade kommit innanför dörren så jag verkligen kom in.. Sen var det bara sova 2,5 timme innan det var dags för jobb. Nog aldrig mått så psykiskt dåligt sen förra midsommar. Kändes som jag bara ville spy hela dagen. Första Christina säger när jag kommer är "haha fyfan anna har du bakrus?!" öh.. jaaa... haha.. Men jag överlevde dagen iaf.
 
Så direkt efter jobbet igår la jag mig ner i sängen och sa till Minna väck mig om 1 timme.. Jag gick upp efter 1,5 då Minna gjort mat. Sen somnade jag om och vaknade upp för 40 min sen.. Känns ändå lite bättre nu måste jag säga!:))
 
Ensam hemma idag dessutom. Ska nog tvätta lite som jag lovade vid ett svagt tillfälle igår. Så då är det bara få det fixat. Sen blir det nog film och ladda om mentalt för morgondagens jobb!
 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0