Detta gör vi om!:)

Vilken fantastisk kväll de var igår!
 

Senaste tiden har jag bara mått piss för allt runt om kring. Men så fort solen kom fram i förrgår så märkte man direkt att folket (i alla fall vissa) att de fick upp humöret. Så istället för min, Minnas, Arthurs och Magdalenas vanliga tisdags-bio-dag så drog vi igång ett evenemang med folk vi gillar att umgås med för en grillkväll igår.

 

tillslut blev vi väl iaf 13 pers som gick bort till Nordnes som måste vara en av Bergens finaste platser, slog oss ner vid vattnet, grilla, drack öl och umgicks hela eftermiddagen och kvällen lång. Tror vi drog hem runt 22 tiden eftersom vissa skulle upp tidigt imorse för jobb, men galet att det var varmt den tiden och att man fortfarande kunde gå i shorts och linne. Vi har ju senaste tiden inte känt av solen och värmen så man hinner ju vänjas av! ;)

 

Idag skulle jag varit ledig, men har hoppa in och jobba istället för Anna som dragit till Svea ett tag! Så om 2 timmar ska jag börja bege mig mot bussen, men först tänkte jag bjuda på finbilder från igår!:)

 

  

Fina Bergen, fina människor.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0