fml

Haha jag är så jäkla klantig. Jag vet att jag kollade schemat i förrgår och att jag hade Vakt 3 idag vilket betyder att man börjar 12.30.. Dock kom jag inte ihåg det igår kväll, så ställde klockan på 04.20 som vanligt, sen vid 05 drog jag iväg till bussen. När jag stått där ett tag, med Tinna brevid mig som jag inte ens går på samma schema som mig så slår de mig att jag skulle läsa de mailet vi fick av chefen igår som jag ej kommit in på än.. i dåvarande stund har jag alltiså fortfarande inte fattat att jag inte ska börja tidigt. Så jag läser vad han skrivigt och ska glida in på schemat för att se vilka jag jobbar med idag.. DÅ ser jag att de står en 3a vid mitt namn på den 17e.. Jag kollar på Tinna sen kollar jag ner igen, då ser jag att andra teamet har en 2a som betyder att man börjar 06.
 
Vafaan tänkte jag.. jag säger till Tinna med en lätt besviken röst "Fuck, im starting late today!" hon börjar bara skratta.. hon verkar inte heller fattat att jag inte borde börjat tidigt, eller så sa hon bara inget! hon kanske egentligen bara ville skrika i mitt öra as högt "VAFAAAN GÖR DU HÄÄÄR DU BÖRJAR FÖR I HELVETE SENT IDAG DIN DUMMA JÄVEL!!!!" Jag kan ju inte va säker, men hon kan ju ha velat säga de så.. ;) hehehe..
 
Så det var bara traska hem igen och när jag kommit hem tittar Minna förvånat på mig.
A "Jag börjar fan sent idag!"
M "haha ja jag ska ju inte heller börja 06, vet ej vad jag tänkte med!"
A "haha, gonatt!"
 
Så de var bara gå och lägga sig och somna om igen. Fick iaf 4 timmar extra sömn.. behövligt!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0