Gött kött!

När man jobbar mycket och sover väldigt lite så blandar man verkligen ihop dagarna. Trodde stenhårt på att det var tisdag idag.. Så när Erik frågade om jag skulle jobba imorgon svarade jag ja.. Bara de att jag är ledig imorgon eftersom det tydligen är torsdag då.. haha sweet, de betyder att jag får sova ut. Igår var jag, Minna, Arthur och Magdalena på bio igen, vi såg The Internship. A och M gillade den inte, men jag och Minna tyckte den var rolig!:) Skön film att kolla på! Sen fick jag även tillbaka USB't fullt med nya dokumentärer och filmer av Benjo. Passar perfekt nu när jag är ledig.. Nu funderar jag på en dusch, sen filmkollande. Är en sliten själ. Later.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0