Huller om buller..

Nu har vi bytt rum med Islänningarna. För en gångs skull så kanske de blir lite ordning på torpet. ;) Eftersom de är vi som betalt handpenningen så är de ju vi som bossar. Känns fantastiskt bra! haha. Så jag och Minna har ägnat hela kvällen åt att skruva isär och sedan skruva ihop våran våningssäng. Gick faktiskt riktigt bra!:) Så nu är det ljust och fräscht här i stora rummet!:)
 
Sen fick jag ju självklart ett slag i ansiktet dagen till ära.. Mitt liv blev lite fucked up på nytt! :( faan liksom.. Så nu vill jag verkligen bara hem och få ordning på allting. Sen bara resa iväg med älskade Kakan, de ska bli så skönt att träffa henne efter allting som varit.
 
på återseende!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0