Tamamii-amami

Jag tog en städ-öl för jag kom in i ett litet städ-mode. Men jag tappa det direkt efter jag plockat undan kläderna. Så nu sitter jag i fotöljen här hemma där kvällssolen lyser in på mig genom fönstret. Mys!
 
Med tanke på Turkiet... VAD är de händer liksom..?! Tony är där nere nu, han mår inte heller bra, alla i hans sällskap mår tydligen dåligt. Trist.. Sen de som hänt R, fan alltså. Mår dåligt när läskiga/sjuka saker händer ens vänner!! Förhoppningsvis mår han bättre snart! <3
 
Annars så rullar tiden på. Om typ 25 dagar är jag hemma på heltid i Svea. Då hemma en vecka innan jag och Kakan dra iväg. Ska bli skönt att komma bort lite. Även om kanske Turkiet inte är sååå lockande just nu! haha. förhoppningsvis blir de bättre! :)
 
Nä om man skulle städa klart de sista, hoppa in i en dusch och göra sig reda för att slagga om några timmar.. ;)
 
Everything gonna be okej my dear friend! <3
Kommentarer
Postat av: Pillan!

Ja fyfan va läskigt med Rama asså, det kunde ju gått riktigt illa.. :( men allt annat som händer också - matförgiftningar, dödsfall o idag hade de ju tydligen brunnit i borgen-berget.

2013-07-25 @ 22:05:50
URL: http://pepernilla.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0