Glad midsommar på er alla!

Här ifrån Norge. Eftersom att klockan ringer 04.30 imorgon bitti känner jag att det inte är värt att gå ut idag och dricka en massa alkohol och må piss imorgon på jobbet. Jag hade säkert partajat hemma i Svea om jag varit där, men här blir de inget. Lärde mig kanske en läxa från förra året då vi också jobbade dagen efter och jag mådde psykiskt dåligt i ca 2 dagar. haha.. :P Men jag hoppas alla får en fin dag! Såg att ni hade riktigt bra väder där hemma. Här har det spöregnat.. :P
 
Men jag har varit på bra humör ändå!:) Jobbet flöt på och vi hade det riktigt kul där idag!:) Sen nu under kvällen ringde jag R och vi snacka en del medans jag förberedde räksmörgåsar åt mig och Minna. Nu är ju klockan snart 22.. Om inte allt för länge borde jag gå och lägga mig! Livet är hårt här i Bergen!;)
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0