Kul med språk

Vad man lär sig snabbt egentligen. Minna kan ju Isländska och förstår ju till 99% vad Tinna och Kristijan alltid säger. Jag har alltid suttit som en frågetäcken och sagt "vad säger dom?" istället för att försöka lyssna och förstå själv. För det är ju inte speciellt svårt egentligen. Igår när jag och Tinna satt på bussen hem ringde Kristjan, o jag förstod princip allt av vad hon sa till honom. Rätt coolt egentligen! :)
 
Så nu får man väl skriva till Isländska på CV't också. haha skoja bara!;)
 
Sjukt hur jag lyckats snappa upp så mycket och förstå på bara 3v, å sen när de kommer till turkiskan o kurdiskan lärde jag mig knappt något under 3 år! haha. Seg tjej hej! ;D
 
"haha jaaaa" ;)
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0