moi moi

Jag har inte käkat middag kom jag på nu. Smart tjej. Tog ett glas juice när jag kom hem. Sen gjorde jag allt för att föröka hålla mig vaken genom att sjunga till musik och va social med mina roomies. Men jag orkar ju bara umgås med dom i korta stunder så nu sitter jag i mitt lilla krypin och chillar för mig själv. ;)
 
Jag hänger rätt mycket inne på arbetsförmedlingens hemsida. Som de ser ut kan jag få hyra en lägenhet genom en kompis fall jag fixar jobb hemma. Så kikar lite fall de är något som passar tant i smaken;). Det vore ju perfekt att kanske börja på något runt september, så jag hinner göra klart min säsong här och spara ihop lite cash!:) We will see.. De var ju lite därför man drog, för att de inte finns jobb hemma. (Och det är inte något jag bara säger pga att jag inte har utbildning! De håller resten av svennarna på jobbet i norge med mig om också!) Så de så!:)
 
Idag när vi satt ute efter frukosten och drack kaffe ihop ett gäng säger en av de äldsta norrbaggen inne på Tax Free'. "Fan alltså ni svenskar är ju som muslimer. Ni kommer i flock och tar över allting, fan..!" Hahahahah, de va sjukt kul att de kom från henne. Fin gemförelse. Men det är väl lite så kan jag tänka mig! :D
 
 
 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0