Paintboll

Jag har så fruktansvärt ont i mitt huvudet, jag vet inte om det är sömnbrist eller vad det är.. Inte kunnat somna på kvällarna och sen har klockan ringt allt ifrån 04.20-05-20 den senaste 1,5 veckan princip varje dag och jag har inte varit hemma förns mellan 15-16.30 heller! Så helt slut i mitt huvud. Sen för några dagar sen blev de inte som planerat och jag har mått riktigt dåligt över vad som hänt också.. Vilket inte hjälpt mig på några vis.
 
Så idag tänkte jag att jag skulle få sova ut.. Nä då vaknar jag av att dörrklockan håller på att ringa sönder mitt liv... Ignorerade den eftersom jag visste att jag skulle va själv hemma idag.. Sen ringer både norska och svenska telen.. Då var det T som "skolkar" idag som bara dök upp, sen ringer chefen på andra o hör om en annan person.. wtf liksom.. "oj väckte jag dig?" NÄÄÄÄÄÄ gjorde duu.....?
 
När jag har en dag i veckan, ledigt och får ha det helt själv.. Då är detta med att folk är lata verkligen inte uppskattat på något vis... -.-
 
Men för att avrunda lite glatt så kan jag berätta att jag, Minna, Magdalena och Arthur var på bio igår och såg baksmällan III. Den var faktiskt rolig och man fick sig ett par riktigt härliga garv! :D Kände att jag behövde få skratta lite så den var verkligen till sin hjälp!:) Så schysst när man har Netcom eller Chess som mobiloperatör här i Norge, då får vi gå på bio 2 för 1 på tisdagar. Så hela biosalongen var full igår trotts att de bara var en enkel tisdag!:)
 
Imorgon är det jobb igen sen direkt efter det så ska vi alla som jobbar i Tax free och på lager iväg och spela paintball ihop! :D Aldrig gjort det så de ska bli riktigt jäkla kul! Ska försöka se om jag kan ta lite bilder. Sen efter de så var det snack om att grilla ihop och förhoppningsvis ha lite "kalas" efter de! ;) hihi. Vi får se vad som händer, lär nog bli en grymt rolig dag i alla fall! :D
 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0