Tax Free

Min första dag är förbi. Och jag kan säga att det är en hel del saker att hålla reda på, var helt slut i huvudet efter dagen upplärning haha.. Mycket räkna, scanna in, räkna lite till, klicka in allting på datorn, sätta på rätt lapp och sen va säker på att de stämmer också. haha. Så ska bli skönt att jobba hela veckan nu så man lär sig lite.
 
Var så slut på vägen hem så jag slaggade in! Orkade inte ens springa till bussen som stod vid stationen så missade den och fick vänta på nästa. Tur nog är det inte stort glapp med hur bussarna går. På vägen hem gick jag även förbi Adecco kontoret och lämnade in mitt skattekort, sen gick jag o köpte mjölk så jag kunde göra kaffe och sen köpte jag även en glass. Galet varmt väder idag ju! :)
 
Nu ska jag göra iordning lite middag. Sen ska jag iväg och möta upp Samuel för filmkväll. Dock blir det tidigt då jag ska dra hemifrån 05.30 imorgon bitti.
 
later! :)
 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0