Tihiii

Satan vad kul det var igår på paintbollen.. I två timmar höll vi på att spela totalt, sen var vi uppdelade i 4a olika lag. Mitt lag bestod av mig, Per, Erik och Line. Vi vann nog lika många matcher som vi förlorade, men under ett spel var jag sist kvar efter att ha spelat ut alla! :D Alltså det var ju så sjukt kul. Dock galet svettigt och att bli skjuten var inte allt för skönt! haha. Men ska absolut göra om det här någon gång igen! :D
 
Efteråt drog vi hem alla till Mona på jobbet där det blev grillning av hamburgare och korv och sen bjöds det på cider och öl. Riktigt trevlig kväll! :) Idag skulle jag ha varit ledig, men 07.20 ringde chefen och fråga om jag kunde hoppa in och jobba. Jag hade ändå hunnit bli väckt och fått ett mentalt utbrott så jag tänkte att äh vafan jag kan lika gärna jobba idag! Och så kommer vi dit och upptäcker att det är inventering.. ha-ha-ha... Det var verkligen en skitdag idag, allt gick snett.. jag hade nog stängt av min hjärna igår och den hann aldrig starta upp sig under hela dagen.. ;)
 
Ikväll är det fest hemma hos andra Anna på jobbet. De roligaste personerna från jobbet ska dit.. Är bjuden men vet inte om jag orkar gå. :P Vore säkert riktigt kul.. Och eftersom både Erik och Benjamin bor här i närheten kan jag få sällis både dit o hem.. Tåls att fundera på.. Ska in och hjälpa till i produktionen imorgon och stå på bandet, så vill verkligen inte må dåligt. We will see!:))
 
 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0