Vaken

Jag är knappt människa. Jag vaknade upp för ungefär en timme sen. Då hade jag sovit i ca 18 timmar... Vi gick ju ut i förrgår och firade Elena som fyllde år. Allt började med att vi drog hem ett gäng från jobbet till henne och käka lite osv. Sen drog vi ut på stan där även Rune joinade oss. Allt slutade på Scottsman. Vårat gamla lilla hak! :)
 
Riktigt rolig kväll var det iaf. När vi väl kom hem hade jag 2,5 timme på mig att sova och sen gå upp för att dra iväg på jobb. Bakfyllan var inte så extrem som tur var och jag klarade av dagen förvånansvärt bra!:) Var lite värre med Minna. :P Men på bussen hem kunde jag knappt hålla ögonen vakna. Så direkt när jag kom hem böt jag om och la mig i sängen och vaknade upp nu för en timma sen. Men känner mig ändå lite piggare efter duschen!
 
Om två dagar är det hemfärd. Hela denna hemfärden kommer nog bara vara en stor fest med tanke på allt som är planerat. Roliga är att jag hinner bara anlända innan det första börjar!:) Men de blir kul!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0