26/3

Vaknade upp efter nästan 10 timmars sömn imorse.. Slog på datorn och ringde min far på Skype då jag visste han är hemma för magsjuka så tänkte höra hur de var med honom. Så har väl lagt på nu efter ca 1 timme.. Han berättade att min Panteripåse jag beställde från deras kryssning i helgen har försvunnit. Den var med på båten och allt men nej nu helt plötsligt är den borta och ingen har fått med sig den hem.. Tråkigt:(((
 
Men men... jag lever vidare;) haha. Jag har nog bestämt mig helt nu att inte åka tillbaka hit för 10 dagar efter Rhodos. Jag vill va hemma ett tag innan Bergen. Så får de bli, sen struntar jag lite i hur sura alla blir på mig, jag kan inte bara vara schysst mot alla andra hela tiden utan ibland måste man få vara lite ego!:)
 
Även om jag gillar när de händer saker så uppskattar jag också att inte behöva stressa runt som en dåre när jag väl är hemma. Jag vill hinna landa lite innan jag ska iväg på nästa grej!:)
 
Skulle behöva lite Kakan-energi just nu!:))) <3
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0