Mia på Grötö

Ohh, sista avsnittet. Hoppas verkligen att det kommer en till säsong. Hon är ju så jäääkla rolig! :D garvar som bara den till varje avsnitt. :D
 
Annars så har denna dag verkligen varit en slappodag som heter duga.. Iiiinte gjort mycket,,, kolla på tv, slappar i sängen, lagat mat, pratat på skype. Och sen kom jag förresten i kontakt med en kille som bor på Rhodos;) haha. Svenne och berätta lite, men ja Marie jag ser fram imot att höra från dig också!:)) Ju mer tips desto bättre!:)
 
En annan rolig grej jag inte ens tänkt på förns Hampus skrev till mig är ju att han oh princip alla andra bartenderkillarna på hotellet jobbar på Rhodos under sommaren. haha. Bård är ju t.om ägare för baren som heter Club Upstairs. :) Synd nog åker dem inte dit förns ca 1-2 veckor efter vi kommit hem. Såå kan de gå!:)
 
Nu ska jag chillibilla lite till innan sängdax! ;D haha.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0