Oslo

 
Igår morse ringde klockan som en vanlig jobbdag, dock var planen att istället dra till Oslo. Jag har aldrig varit där tidigare än att bara sitta och vänta på bussen så det var riktigt kul att se själva staden nu också!:)
 
Vi vandra runt och shoppade en hel del, eller ja mestadels Minna. haha. Jag fick med mig det absolut nödvändigast!:) Men det var kul att vara där, en del av Oslo såg verkligen ut som en del som finns i Bergen, så vi fick härligt  flashbacks ett tag! Men verkligen fin stad. Och det är ju galet vackert på kvällen när de blir mörkt och det lyser från alla håll.
 
Vi tog middagen på Friday's då jag fått tips från Emma att det var skön stämning där, och det var det verkligen! God mat och härlig personal. Tror jag såg min framtida man där också! haha ;)
 
Att åka från Trysil där det inte händer något allt till Oslo var ju verkligen omställning. Vi gick typ runt och skratta av att bara få vara i en stad. Grejen är att vi uppskattade väl allting så himla mycket mer efter varit här i 3 månader! Shiiit, det är precis 3 månader idag för mig. galet.
 
Vi gick även förbi en fotoautomat som vi hoppa in i och tog bilder! :D <3
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0