Sommartid

Nu har vi sommartid, vad härligt! :D
 
Dock blev första stunden inte den bästa, man vet ej om saker ställer om sig själva så jag ställde alarmet på en timme tidigare och sedan hade vi ställt fram den vanliga klockan på väggen och ställt i köket så jag bara kunde halvt sovande kolla till om de stämde. Det gjorde det inte, jag hade en timme kvar att sova. aaawessooome tänkte jag.
 
Då får jag sms av Minna fall jag är vaken, jag svarar ja sen vänder jag mig på och somnar om. För 20 min sen ringde hon och fråga vart jag var när hon redan stod klar ute där vi alltid ses innan vi går. Jag flög upp och slet på mig alla kläder, sprang in till min roomie som jag lovade att väcka och skrek att NU GÅR JAG.. Sen när jag stod vid dörren kom hon ut och sa "Anna Anna vänta, jag tror Minna är den som sätt fel på tiden!" Vaaaa???... öh fattade ingenting. Men kollade då på våran köksklocka igen och såg att den var ju straxt halv 7.. Alltså 1 timme förtidigt.
 
Vilken jävla morgon. Denna dag lär inte bli lång!;) Nä nu frukost sen jobb, på riktigt.
 
later readers.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0