Fick det!

Jag borde sova men kan inte. Imorgon ringer klockan och det är dags för jobb. Även fast jag längtar att få knega lite så hoppas jag ändå dagen går fort så vi får komma hem och göra oss iordning inför kvällens festligheter!:D De ska bli kul att hänga med alla från jobbet privat, speciellt nu när det är blandat med både nytt och gammalt folk!:)
 
Tidigare idag fick jag besked om att jag börjar på nytt jobb. haha.. igen.. ;) Jag hoppar nu in på Tax Freen f.om tisdag på heltid och slutar helt i produktionen! schysst att jag hinner jobba där inne i en dag och sedan ska jag hem till Sthlm på onsdag. Men de känns bra. Skönt att det är lite svennar där inne också!:) Kan nog bli kul!
 
Kändes lite som att nu kommer jag få börja knega på riktigt! Äntligen säger jag bara!! :))
 
Nu ska jag försöka sova. gonatt.
 
Fina Bergen!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0