Seven days

Tror ni att det fanns något mer jobb denna vecka? Nepp, säsongen är så sjukt sent år. Så blir ingen sjuk får jag bara jobba fram till helgen igen. Tur att det är skitfint väder ute och att Ann är mammaledig! Annars hade jag nog snittat en hel del. gaah! Sen att det brunnit i huvudet på våran ansvariga är ju en annan femma.
 
Idag är det även bara 7 dagar kvar tills jag beger mig hem till Svea. Onsdagen var billigaste biljetten, annars hade jag nog redan åkt hem på måndagen. Men tänkte att nä bäst att jobba så mycket som möjligt också.. yeah yeah fml yaa... haha.
 
Inte konstigt att jag har varit en riktig bitterfitta sen jag kom hit. Det går faktiskt att störa sig o hitta fel som fan när man inte har något liv! :))
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0