Sol och värme

Minna läste igår att vi skulle få fint väder idag. Men inte trodde jag att vi skulle få såhär fint!? :) solen lyser fortfarande och det är över 20 grader varmt utanför fönstret. Det skulle även va såhär imorgon och på måndag och de hoppas jag verkligen eftersom jag är ledig!:)

Mina två första dagar har passerat. Det är verkligen lite att göra på jobbet just nu. Så får se om de blir något mer pass innan nästa helg, hoppas de!

Igår bokades även min hembiljett. Ska ju hem på en liten vistelse eftersom min kära lillasyster tar studenten!:) Sweeet!

Nu ska jag dricka kaffe och kolla film.. Inte bestämt riktigt än men lutar åt Tomten är far till alla barnen!

Ha de!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0