Söndag 26 maj

Tack vare mors dag blev de att slå en pling o gagga lite. Mycket trevligt när man är borta såhär! <3

Det händer inte så mycket i vårat liv annars. Vi är ute när det är sol, vi kollar på film när det är regn och vi jobbar när vi ska. Lite så vi lever.. simpelt. Nästa helg har vi dock två som fyller år från jobbet så då blir det troligtvis en dusch på som höjd och kanske en öl! Vi får se!;) haha. Nää men de ska bli kul och komma ut lite!:)

Sen på onsdagen efter de så drar jag ju hem till Sverige för en liten vistelse eftersom lillsyrran tar studenten. Jag och min storesyrra har ju inte tagit den så vi ska också festa som svin och låtsas att vi tagit den vi med!;) allt för att göra våran lillsyrra stolt över oss! Haha :D

Trotts att jag redan sovit typ 3 timmar efter jobbet o vaknade upp för en så ligger jag åter igen i sängen. Imorgon får jag sova ut igen. Sen hoppas jag att veckans schema rullar in och att det ser bra ut!:)

Nu tackar jag för mig. På återseende!:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0